تعداد صفحات تقویم رومیزی چقدر باید باشد؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

تقویم رومیزی معمولاً از 12 برگ تشکیل شده است. علاوه بر 12 برگ ، 1 برگ اول به عنوان پشتوانه یا به عبارتی به عنوان جلد به این صفحات اضافه می شود. این بدان معنی است که هر ماه روی یک ورق کاغذ چاپ می شود و در پشت این صفحه تصاویر تبلیغاتی یا تصاویر زیبایی که توسط سازنده انتخاب شده است چاپ می شود. مراحل تولید تقویم رومیزی به این صورت است که پس از سفارش مشتری به چاپخانه مورد نظر ، روند طراحی صفحات آن آغاز می شود و پس از اتمام طرح ، سفارش چاپ و تحویل مشتری می شود. اما اگر به دنبال تأثیر شگفت انگیزی بر روی مشتریان خود هستید ، باید هزینه بیشتری برای تقویم رومیزی خود بپردازید و این سفارش تقویم رومیزی با چاپ خاص است.

چاپ بسیار عالی با انواع پایه ها ، که برای طراحی آنها و همچنین طراحی منحصر به فرد توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. در واقع ، باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا وقتی روی میز قرار گرفت ، آنقدر کوچک نباشد که استفاده از آن آسان نباشد ، یا آنقدر بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند و باعث ایجاد ناراحتی شود. استفاده از طرح های خاص ، مدرن و کلاسیک که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند ، جذابیت بی نظیری را به همراه خواهد داشت. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. برای چاپ تقویم های معمول می توانید از تذهیب کاری یا چاپ روی صفحه استفاده کنید. بسیاری از مشتریان می خواهند قبل از استفاده از محصول یا خدمات ، با تجربه سازمان یا شرکت شما آشنا شوند ، بنابراین شما می توانید تقویم رومیزی خود را چاپ کرده و نام و نام تجاری شرکت خود را وارد کنید. در دست مشتری است.

و این امر سازماندهی برنامه ها و صرفه جویی در وقت را برای ما آسان می کند. اگر می خواهید برای مخاطبان جذاب و حرفه ای به نظر برسید ، تقویم رومیزی را فراموش نکنید. علاوه بر دفتر چاپ برای سازمان ، دفتر و حتماً تقویم رومیزی را برای سفارش ، زمان بندی و البته تبلیغات طراحی و چاپ کنید ، مهم نیست که در چه شغلی مشغول هستید. تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین ، سازنده ترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی است که همه ارگان ها و سازمان ها به آن نیاز دارند. یا برای پایه ، مقوا ضخیم را با مقداری پارچه ترکیب کنید ، که تعداد کمی از مردم این کار را انجام می دهند زیرا هزینه بیشتری دارد ، که مقرون به صرفه نیست.

توجه داشته باشید که اندازه های اصلی تقویم رومیزی ممکن است متفاوت باشد. تصمیم با شماست. البته فراموش نکنید که بگویید این شکل از محصول برای کسانی مناسب است که بودجه تبلیغاتی زیادی ندارند و نوع تبلیغات نیز هدف آنها نیست زیرا با هر محصول قدرت خرید مشتری باید در نظر گرفته شود. . تیم گرافیک با استفاده از تیم تخصصی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت چاپ آماده دریافت سفارشات شما برای تقویم رومیزی ، مشتریان عزیز می باشد. برای چاپ عکس و متن خاص مربوط به خدمات یا محصولات خود در هر صفحه. بهترین هدیه سال نو برای کارمندان شما که علاوه بر زیبایی و استفاده زیاد با چاپ آرم و استفاده از رنگ سازمانی شما در مارک تجاری و بازاریابی محصول یا سازمان شما ابزاری بسیار م effectiveثر و کارآمد است.

علاوه بر این ، در پایین جعبه یک مستطیل سبز برای نوشتن در موارد مختلف وجود دارد. در این محصول ، مضامین مشترک در تمام صفحات تقویم رومیزی چاپ شده و تبلیغات شما با رنگ طلایی فقط در پایه مقوا در پایین تقویم چاپ می شود. لازم به ذکر است که امکان سفارش 1400 تقویم رومیزی بر اساس برنامه های خاص و کلی از این دستگاه وجود دارد. انتخاب نامحدود: به تعداد مورد نیاز در فروشگاه های آنلاین وجود دارد. لازم به ذکر است که حداقل سفارش این محصول لوکس 500 قطعه است. در تقویم های ویژه ، هرچه تیراژ بیشتر باشد ، قیمت هر شماره کمتر است.

اگر بیش از 500 مشتری وجود دارد ، آنها می توانند از تقویم خود بازدید کنند. افزودن برگه ها و برگه ها به تقویم رومیزی: ما می توانیم تعداد صفحات را به صفحه تقویم رومیزی با طرح و ترتیب 1400 چاپ تقویم رومیزی اضافه کنیم یا همه صفحات را به جلو و عقب چاپ کنیم. مزیت چاپ و خرید تقویم رومیزی 1400 و سفارش تقویم رومیزی 99 برای سازمان ها و شرکت ها این است که با چاپ تبلیغات خود در تقویم رومیزی 1400 می توانید مدام در ذهن مخاطب باشید. 1400 صفحه چاپ تقویم در این پایه قرار گرفته است. تقویم های اختصاصی معمولاً با مشخصات محصول و نام تجاری مشتری در هر صفحه تقویم قرار می گیرند. این کار براساس استفاده از تقویم رومیزی است که با چاپ مارک و آرم روی آن به مدت یک سال به مشتری نمایش داده می شود.

وقتی به مشتریان خود مانند یک تقویم یک هدیه تبلیغاتی می دهید ، حس خوبی از نام تجاری خود را به مشتری تزریق می کنید و این مخاطب به مشتری وفادار مجموعه شما تبدیل می شود. ما پیشنهادهایی برای شما داریم در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا سفارش تقویم یکسان است برای تجارت شما مهم است و ما مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. مجموعه رسید آماده انجام سفارشات شما در زمینه طراحی و چاپ تقویم است. شما می توانید هر آنچه را که از یک محصول منحصر به فرد انتظار دارید در زمینه چاپ و ارائه این محصول با ما تجربه کنید و در عین حال از قیمت مناسب انواع سررسید نیز بهره مند شوید. این مدل از تقویم رومیزی به دلیل فضایی که تقویم یادداشت ها را در اختیار کاربر قرار می دهد ، مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: